Alko tasapainoilee markkinoinnin ja valistuksen välissä | Radio Moreeni 98,4 MHz

Alko tasapainoilee markkinoinnin ja valistuksen välissä

Ilari Ceder, Alko

Ilari Ceder on Alkon viestintäasiantuntija.

Alko itse ei enää käytä sanaa valistus, mutta yhtiön viestinnän pitäisi samankaisesti edistää myyntiä ja kertoa vastuullisesti alkoholinkäytön haitoista.

Alkon viestintäasiantuntija Ilari Ceder kertoo, että hän joutuu pitämään viestinnän kaksinaisen tehtävän mielessään jatkuvasti. Ceder vieraili Tampereen yliopiston toimittajakoulutuksen 90-vuotisjuhlassa lokakuun alussa.

Toimittajana Aino-Maija Kupias.

Kuuntele:

  • Tampereen yliopisto
  • Kuuntele lähetystä

  • Osastot

  • Arkisto


  • Tampereen yliopisto Kalevantie 4

  • Tampereen yliopisto Kalevantie 4

  • Tampereen yliopisto Kalevantie 4
  • Tampereen yliopisto Kalevantie 4